terug thuis - Reisverslag uit Beek, Nederland van Lobke - WaarBenJij.nu terug thuis - Reisverslag uit Beek, Nederland van Lobke - WaarBenJij.nu

terug thuis

Door: Lobke

Blijf op de hoogte en volg Lobke

07 September 2008 | Nederland, Beek

Zo zit je in hartje Afrika en zo ben je alweer bijna een week thuis.......
De terugreis ging best vlug moet ik zeggen, maar was wel erg vermoeiend....
We waren al om 5 uur 's middags op het vliegvel..... dus toen nog 5,5 uur kunnen wachten.....
We hebben 's nachts gevlogen en voor mij staat dit nu gelijk aan: weinig slaap, oppervlakkig slapen en eten op abnormale tijden ;)
Je krijgt een kussentje en een deken waarmee je het mag doen en tja, slapen op een minikussentje op een stoel die maar 10 graden naar achteren kan is niet bevordelijk voor een goede slaap...... om 23 uur kregen we avondeten (heb ik maar even overgeslagen) en om 4 uur 's nachts ontbijt (hier heb ik maar aan meegedaan). In totaal denk ik ongeveer 5 uurtjes geslapen.

Toen we waren geland moesten we met onze brakke koppies wachten, om als laatste het vliegtuig uit te mogen..... Toen op de koffers gewacht en daar zagen we de ophalers al staan achter de glazen ruit........ toch wel fijn gevoel om wat leuks op je te zien wachten als je 2 weken weg bent geweest ;)

Al met al was het een super vakantie! Het staat in de top 10 van mijn mooiste en onvergetelijke ervaringen ooit!!!!!!!!
En of ik het nog eens zou doen???????
Daar kan ik kort en krachtig over zijn: JAAAAAAAAAAAAAA ;)

Ook super om te zien dat het ZOOO goed klikte tussen kyra en mij. Geen enkele keer ruzie/irritatie en alleen maar gelachen!!!!!! Best knap voor vrouwen hahaha!
De vakantie heeft me in elk geval in alle opzichten super goed gedaan!!!!! Blij om zoiets als dit te mogen meemaken!!!!!!!!



  • 07 September 2008 - 11:02

    Fam Bemer:

    Heel fijn om te horen dat het je zo goed is bevallen en weer gezond en wel terug te zijn,we zullen alle verhalen binnenkort wel te horen krijgen.Tot gauw groeten Nathan,Irmgar,Femke en Kjell

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beek

vrijwilligerswerk in Oeganda

Vrijwilligerswerk in Oeganda

Recente Reisverslagen:

07 September 2008

terug thuis

30 Augustus 2008

donderdag, vrijdag en zaterdag

27 Augustus 2008

dinsdag en woensdag

25 Augustus 2008

maandag

24 Augustus 2008

vrijdag, zaterdag en zondag
Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 33850

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: