wat een lieve reacties en wat een goede slaap! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu wat een lieve reacties en wat een goede slaap! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

wat een lieve reacties en wat een goede slaap!

Blijf op de hoogte en volg Lobke

06 April 2016 | Thailand, Bangkok

Zo, ben net klaar met het ontbijt (verse ananas en geroosterd brood met ei) en ik dacht: ik kruip nog even snel achter de pc. Wat een lieve reacties allemaal!!!!! hahahaha heb hard moeten lachen en vind ik echt wel heel leuk om te lezen! :)
Heb gisteren van 10 tot vanmorgen 9 geslapen. Zalig! En dat op een keiharde matras (hardste matras waar ik ooit op heb gelegen). Alleen werd ik af en toe wakker van de andere twee nederlandse meiden. Die kwamen blijkbaar rond half 12 binnen en gingen gewoon kletsen..... hmmmmm maar had gelukkig oordopjes in en ze gingen niet heel lang erna slapen. Vanmorgen werd ik ook weer wakker van ze, maar dat was niet zo heel erg, want even erna zou toch mijn wekker zijn gegaan.

Vandaag staat op de planning: het grote boeddhabeeld bezoeken (gouden boeddha van 45 meter lang) en misschien eens een thaise massage ondergaan.

xxxx

  • 06 April 2016 - 07:53

    Suzanne:

    Lieve lobke,
    Gelukkig je leeft! Alles is zo'n beetje mis gegaan nu, dat heb je gehad, dus dan kan het nu alleen nog maar goed gaan toch?! Ik heb je een sms'je gestuurd, maar dat werkt niet of wel? Stuur je anders bij je volgende bericht even je privemail? Heel veel plezier en pas goed op jezelf!
    Liefs

  • 06 April 2016 - 08:59

    Jérôme :

    Ha Lobke,

    Wat een start van de reis, je bent me d'r één. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Geniet vandaag maar goed en let op je spullen ;)

    Take care, let's, Jérôme

  • 06 April 2016 - 15:23

    Glenn:

    Hi Lobke,

    Wat een avonturen!! Veel plezier maar dat lukt zeker. Na al die keren dat ik er Ben geweest moet ik de eerste onaardige en onbehulpzame Thai nog tegenkomen. Ik zal je blog komende tijd in de gaten houden.

    Have fun!

    X Glenn

  • 07 April 2016 - 18:34

    Niels:

    Voor massages kun je beter bij Richard positve thinking gaan ;)

  • 07 April 2016 - 19:12

    Manuelle:

    Hoi Lobke,
    Heerlijk weer genieten van je verhalen. En stiekem beetje jaloers. Floortje heeft ook zo genoten daar. Geniet lekker en ben voorzichtig.
    Dikke kus, manuelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 33830

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: