24.04 jungle tour dag 2 - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu 24.04 jungle tour dag 2 - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

24.04 jungle tour dag 2

Blijf op de hoogte en volg Lobke

24 April 2016 | Thailand, Surat Thani

Om 5 uur was francaise alzeer wakker dus ik ook door haar geschjravel. Daarna weer in slaap gevallen tot 6 uur en toen werd ik wakker van de Thai; dus stond ik maar op. Dronk een theetje en gingen we om 7 ochtendtour maken! echt zooooo vet! @ jérome: je hebt niets te veel gezegd!!!! een van mooiste foto's ever gemaakt. Ook aapjes in bomen gezien! daarna ontbijt: soort pannekoek met banaan erop hmmmmm..
daarna spullen gepakt en o, 8.45 moesten we de boot op en gingen we half uurtje varen naar stukk land en daar maakten we met een ranger een jungleWandeling. dit keer 2 uur. Stijle berg op naar grotten. Hier zagen we super grote slang en vleerMuizen en vet grote spinnen. Na grot weer hele weg terug naar onderen (ging wat sneller haha). Op een boom zagen ze een afdruk van berenpoot (nagels).

Terug kregen we lunch en mochten we weer zwemmen en zat de tour er weer op. met boot terug naar pier, en erna uur en kwartier terug naar lodge rijden. Daar aangekomen kregen Isabelle en ik bungalow 6. We dronken een lekkere shake (ananas gember) en ik at gefrituurde banaantjes.

Ik mocht de laptop van Isabelle lenen om blog bij te werken dus dat heb ik erna gedaan (lief van haar). wel azerty dus wat moeilijk typen.

Vroeg naar bed want morgen om 5.30 weer de wekker.


xxxxxxxxx

  • 24 April 2016 - 13:34

    Stephanie:

    Wow wat een mooie ervaring die jungle tour! Klinkt echt nice nice! Vond je het niet super spannend in die grot en schrok je van die slang? Of heb je je oren dicht gehouden? ;-P
    Schattig zo'n waterhutje! X


  • 24 April 2016 - 14:33

    Kyra:

    bohhh wat vet allemaal!! ik gisteravond aan je denken....bij jou 5 uur later dus je lag in de jungle te pitten!

    spannundddd

    maarre...hoe doe je dat samen met Isabelle op kamer? Ik bedoel, heb je haar goed geïnstrueerd wat voor heks jij 's nachts bent :P Hahahah!

    Je foto's en verhalen zijn prachtig!
    Kleine thai van me!

    Vet zin je weer te knuffelen!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 25 April 2016 - 09:26

    Ria Smits:

    Hoi Lobke, we ( Ton en ik ) waren gisteren te gast bij jouw ouders: heerlijk kletsen, koffie leuten, wijntje drinken, smullen van het eten gemaakt door Marie-Jose ( kan concurreren met de thaise keuken.........) en hoorden dat je backpacken bent in Thailand. En deze nieuwsgierige dame gaat dan natuurlijk speuren naar waar je bent/wat je meemaakt/welke foto's je hebt gemaakt etc.
    Je schrijft fris en fruitig over natuur, cultuur, inlandse gewoontes, eten, drinken etc., kortom interessant om te lezen.
    Nog belangrijker: ik kan tussen de regels door merken dat je geniet, dat het je goed gaat, dat je fijne mensen ontmoet, dat je inspiratie opdoet, dat je het leven opzuigt met al je zintuigen. Deze ervaringen neemt niemand je meer af, zitten in de pocket en zullen zeker ook van invloed zijn op je toekomstige levensweg. Wie goed doet goed ontmoet, zullen we maar zeggen.
    Pas goed op jezelf, blijf gezond, neem goed afscheid en:
    kom veilig weer thuis.
    Weggaan is mooi, goed thuiskomen speciaal.

    Lieve groetjes, Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 33829

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: