aftellen geblazen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lobke - WaarBenJij.nu aftellen geblazen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lobke - WaarBenJij.nu

aftellen geblazen....

Door: Lobke

Blijf op de hoogte en volg Lobke

10 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Nog precies 7 dagen en dan is het zover....... Het avontuur kan gaan beginnen........

Nog even inpakken enz. (voor zover daar tijd voor is, zit echt volgepland volgende week om iedereen nog te zien :P) en dan is het eindelijk zover.

Via deze site kunnen jullie volgen waar ik allemaal ben en wat ik allemaal doe ;) Ook kunnen jullie natuurlijk een reactie plaatsen bij een bericht, omdat ik het ook leuk vind om te horen hoe het met jullie gaat, vind ik dat natuurlijk hartstikke leuk!


  • 10 Augustus 2008 - 11:02

    Je Moeder:

    lieve schat, ik wens je heel veel goede ervaringen toe, pas goed op jezelf(en natuurlijk de rest van de groep) en kom wer gezond thuis.
    heel veel liefs van mama en papa

  • 10 Augustus 2008 - 13:59

    Sanne:

    Hey Lobke,

    Heel veel succes in Oeganda! We gaan weer eens ergens wat drinken als je terug bent.

    Heel veel liefs Sanne

  • 10 Augustus 2008 - 21:17

    Henny De Agent:

    Ha Lobke,

    Heel veel goede ervaringen en leuke momenten toegewenst!! Wees voorzichtig en kom gezond terug! Wel af en toe aan Steve denken he!!

    xxx Henny.

  • 11 Augustus 2008 - 14:28

    Fam Bemer:

    Heel veel succes en kom gezond terug.
    Heel veel groeten Nathan,Irmgard,Femke en Kjell

  • 11 Augustus 2008 - 15:26

    Kyra:

    Jaaa ik heb nu ook een site!

    We gaan echt 2 superweekjes hebben! Heb er zin in! Wij saampjes naar Oeganda, wie had dat ooit gedacht?!

    Love ya! Kusjeeeeeeeeeeeee

  • 11 Augustus 2008 - 20:41

    Jana:

    Haa Lobke :D
    Veel plezier!
    Nog maar een paar dagen.
    Groetjes Jana

  • 11 Augustus 2008 - 20:54

    Dennis:

    Hallo die lobke, ik wens je ook heel erg veel succes en ook voor de rest van de groep natuurlijk.

    Ik zal wel in die tijd dat je weg bent goed op die vent van jou letten:P
    hi hi.

    Groetjes xxx Choco

  • 13 Augustus 2008 - 10:13

    Je Neefje:

    Hee Lobke,

    Ik hoop dat je superervaring tegemoet gaat, ik wens je dan ook een goede reis en heel veel plezier. Ook aan Kyra en de rest van de groep!!

    Dikke kus,

    dn neefke Jérôme

  • 13 Augustus 2008 - 22:22

    Bob Martens:

    Hey Lobke,

    Ik kom net terug uit Zuid-Afrika. Zal morgen het sponsorbedrag overmaken. Veel plezier daar in Oeganda!!!

    Groet Bob
    bobmartens.waarbenjij.nu

  • 14 Augustus 2008 - 07:55

    Manuelle:

    Lieve Lobke,
    Ik vind het echt heel knap van je dat je daar heen gaat.Is niet het makkelijkste land.Je hebt een groot hart!
    Ben wel heel voorzichtig maar geniet er van.
    Heel veel plezier en een goede reis.
    Dikke kus Manuelle

  • 16 Augustus 2008 - 08:30

    Sandra:

    Hey lopper,
    al helemaal klaar ervoor? Nu gaat het echt gebeuren he! Heel veel succes en plezier! T zal wel een hele ervaring worden! En pas goed op jezelf he!
    xx Sandra

  • 16 Augustus 2008 - 10:27

    Je Zusje:

    Lieve Lobke,
    Geniet van deze ervaring en doe vooral voorzichtig!
    Maak er een onvergetelijke reis van!
    Ik zal aan je denken!

    Dikke kus,
    je zusje Lara.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

vrijwilligerswerk in Oeganda

Vrijwilligerswerk in Oeganda

Recente Reisverslagen:

07 September 2008

terug thuis

30 Augustus 2008

donderdag, vrijdag en zaterdag

27 Augustus 2008

dinsdag en woensdag

25 Augustus 2008

maandag

24 Augustus 2008

vrijdag, zaterdag en zondag
Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 33979

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: