dinsdag 03.05 terugvliegen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu dinsdag 03.05 terugvliegen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

dinsdag 03.05 terugvliegen

Blijf op de hoogte en volg Lobke

05 Mei 2016 | Thailand, Bangkok

Om 2 uur 's nachts steeg het vliegtuig op: 7 uren vliegen waarvan ik gelukkig 4,5 uur heb geslapen. Had het temazepammetje genomen en ik was er nogal door van de wereld af. Toen ze me vroegen welke snack ik wilde hebben, kon ik er niet normaal bij zijn met mijn hoofd. dus antwoordde ik: doesn't matter. Toen hoorde ik iets van: chicken. En toen dacht ik: prima, geef die chicken maar. hahaha. Was echt heftig slaappilletje ;)
De tussenstop op AbuDhabi werd weer de handbagage gecontroleerd en weer kwam ik er doorheen met mijn aansteker hahaha. Fijn!!! ;)
Totaal 3 uren wachten voor de volgende vlucht naar dusseldorf, maar er was al wat tijd verstreken met uitstappen, douanecontrole enz. De tweede vlucht was echt super grappig, want er waren ZO WEINIG mensen in het vliegtuig dat ik naar de stewardess ben gegaan en heb gevraagd of ik een rij voor mezelf mocht hebben om te slapen (ivm twee nachten bijna niets geslapen). Dat mocht. Dus toen had ik lekker een rij van vier stoelen voor mezelf en heb ik nog maar 1,5 uur kunnen slapen, omdat je dan toch weer een beetje vol verwachting bent om het thuisfront weer te zien;)
Dus om 14 uur 's middags landden we (kwartiertje later) en was ik de eerste die uit het vliegtuig liep. Snel door de douane (in dusseldorf heb je van die automatische detectiepoortjes, handig en grappig) en toen wachten op mijn backpack. En toen: door de poortjes naar buiten. Ik keek voor me, niemand, naar rechts, niemand en toen hoorde ik met heel veel stemmen: LOBKEEEE!!!!!! (ze stonden links, want ze hadden zich al bedacht dat ik waarschijnlijk het eerst naar links zou lopen hahahha). Daar stond mamma, pappa, Lara, Irmgard, Femke en Kjell me op te wachten! ZOOOOOOOOOO LEUKKKKKKK! en ook zo leuk dat irmgard en de kids ook mee waren gekomen. Wat een verrassing!
Al een hoop verhalen wisselde ik uit op het vliegveld onder het genot van een drankje en erna op naar huis (koudddddddddddddddddd).

Wat een bijzondere ervaring is dit geweest!

xxxx

• 27 Mei 2016 - 08:12

Jérôme:

Hey hey!

Zojuist de laatste blogs (eindelijk!) gelezen. Wat een avontuur hè? Ik verheug me er erg op je weer te zien en ben benieuwd naar je verhalen. Hopelijk zie ik je strakjes, gaan we salsa dansen :)

Liefs!

Jérôme