Zondag 4 december: op zoek naar een kaarsje - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu Zondag 4 december: op zoek naar een kaarsje - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

Zondag 4 december: op zoek naar een kaarsje

Blijf op de hoogte en volg Lobke

04 December 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag weer verheugd op lekker dag alleen, en het is gelukt!!!!! Hahaha. Eerst lekker gebruncht @ Clay café. Daarna op naar de tempels om een kaarsje te branden ivm herdenkingsdag vandaag vader Luke. Maar serieus, in god weet hoeveel tempels geweest, kon nergens wat branden pfffff..... :(
Toen nog naar winkeltje gegaan en gevraagd of ze kaarsen hadden, nope. Het waren wel hele mooie tempels. En bij een tempel kwam een monnik een praatje met me maken. Heel schattig was ie. We hadden het over m'n thaise massage les die maandag start. Zegt ie: after massage, everything look fresh hahahaha schattig he.

Na de tempels in guesthouse nog ffkes met steef gebeld. En daarna alles in orde gemaakt voor morgen. Ontbijtjes gekocht. Even naar pick-up punt van morgen gegaan om te zien waar dat lag. Alles naar guesthouse gebracht en in ijskast gelegd. En toen nog even fijn met Luke geappt en op naar eettentje en even de was afgeven bij een soort van wasserette. Wilde eten in buurt van meechok massage (m'n favo salonnetje) wat gaan eten. Maar er was zondagmarkt (s avonds) dus moest ik met de fiets die hele markt door. Niet echt een optie.... Dus at ik bij het allereerste eettentje (een van de vele zijstraatjes waar de markt begon) ik begon alleen. Maar later schoven er twee Chinese meiden aan. Heel schattig waren ze. Spraken slecht Engels (gek he, want ze kwamen uit Chang hai) maar waren we twee leuke meiden. Ik mocht stukje pork proeven. Smaak wad goed. Maar er zat zoooooveel vet aan. Echt smerig. Dus toen ze beiden niet keken heb ik stiekem de brok vet/vlees in m'n handen gedaan en vliegensvlug onder de tafel gegooid. Meiden hadden niks in de gaten haha.
Daarna toen de meiden klaar waren (jaja, ben langzame eter, vooral padthai) kwamen er drie Franse jongens aan m'n tafel zitten. Ook nog even leuk mee gebabbeld. Ze vroegen me paar keer of ik echt niet bang was om als vrouw zijnde allee te te reizen. Na het eten kocht ik een watermeloensmoothie en dacht ik dat t wel chill zou zijn om een lekkere massage te nemen. Dus ging ik naar de salon aan overkant van eetkraampje. Het was de minst goede massage die ik hier in Thailand heb gehad helaas. De oliemassage was te zacht en het kraken erna te hard. Met het stretchen van m'n rug hebben ze me pijn gedaan in m'n rug..... :(
Daarna naar guesthouse en gaan slapen. Alleen werd ik om kwart voor 12 wakker. M'n buurman had blijkbaar t grandioze plan opgevat om een of andere yogi muziek te draaien ofzo.... Dus daar werd ik wakker van. En jullie weten, zo leuk als ik overdag ben, zo erg ben ik als ik wakker gemaakt word 's nachts hahahahaha;)
Dus ik dacht: af met die muziek!!! Dus bonkte ik op de muur en zei ik of de muziek aub af kon. Ik hoorde alleen maar: jeah. En toen ging de muziek af en heb ik weer lekker verder kunnen slapen;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 33843

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: