Woens 21 December:sporten,massage oefenen&inpakken - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu Woens 21 December:sporten,massage oefenen&inpakken - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

Woens 21 December:sporten,massage oefenen&inpakken

Blijf op de hoogte en volg Lobke

21 December 2016 | Thailand, Chiang Mai



Vanmorgen eerst flink in het park gesport. Toen een Thaise massage genomen en daarna naar Clay gegaan. Lekker lunchen. Zo lekker: geroosterde boterham met cremekaas en mango (echt fantastisch!) en geroosterde boterham met avocado en gebakken ei. Jamjam.
Na de lunch ga ik naar het park terug want ruby en ik zouden gaan oefenen. Ruby belt me als ik onderweg ben of ik niet @ haar guesthouse wil komen oefenen. Maar eigenlijk wil ik nog genieten van de laatste zonnestralen hier in dit geweldige land. Dus ik zeg dat ik eerst naar park ga (ik ben er namelijk al bijna) en dan naar ruby kom. Een uurtje later krijg ik ineens een sms van ruby. Waar ik blijf. Of er wat mis is gegaan hahaha. Ze had me verkeerd begrepen. Dacht dat ik meteen zou komen. Ik zeg dat ik er zo aankom. Tis een klein half uur lopen naar daar en als ik er ben is ze al aant oefenen met een Koreaans meisje. Ze zegt me dat ik wat thee moet pakken en als ze klaar zijn, oefenen wij de voetmassage en geeft ze me de helft van het gebakje wat ze voor ons samen had gekocht. Lief he.
Na het oefenenen moet ruby werken. Ik loop het stadje in. Eet wat bij een super cute 'restaurant achtig iets' en neem de red car naar de nightbazaar. Na de nightbazaar wil ik eigenlijk red car terugnemen maar ze willen niet rijden (omdat ik alleen ben geen winst voor hen) of voor belachelijke prijzen (ik moet nu even uitkomen met de laatste centjes, omdat ik geen zin heb om weer te pinnen). Uiteindelijk besluit ik naar huis te lopen. Half uur lopen. Ik kom door t hoerenbuurtje en ben weer verwonderd dat dit ook een deel van chiang mai is (terwijl dit eigenlijk zo'n nette cultuur is). Eenmaal in guesthouse begin ik al met inpakken. Maar oh my buddha: dit is serieus te erg voor woorden. Weet begod niet hoe ik dit allemaal mee moet krijgen. Ik prop en prop, moet m'n hele gewicht op m'n backpack gooien om de rits überhaupt dicht te krijgen. Maar uiteindelijk gaat t denk ik NET lukken. Een dienbladtafeltje wat ik heb gekocht voor mezelf zal ik op goed geluk zo mee moeten nemen in een plastic zak. Hoop van ganse harte dat ze daar niet moeilijk over gaan doen omdat ik al een rugzak als handbagage heb. Maar goed. We zullen zien......

  • 22 December 2016 - 09:20

    Lucy:

    Een hele goeie terugreis Lobke, hopelijk lukt het met al je spullen :)

  • 22 December 2016 - 09:50

    Shirley:

    Nog even genieten Lobke! Fijne terugreis gewenst! Xxx

  • 22 December 2016 - 12:25

    Kyra:

    aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh bijna thuis!! YES!

    fijne terugreis en welkom terug in ons vertrouwde kikkerlandje!

    hvj!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 33833

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: