Vrijdag 2 december: kijkje in de massageschool - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu Vrijdag 2 december: kijkje in de massageschool - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

Vrijdag 2 december: kijkje in de massageschool

Blijf op de hoogte en volg Lobke

02 December 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen met de meiden naar het park gegaan. Gezellig wat gelegen en ik gaf mn eerste Engelse mindfulnesslesje aan Maria. Julia wilde liever gewoon toekijken. Toen ik klaar was, was Maria totally zen hahahaha. Ze vond t helemaal fantastisch. En wilde de cursus nu in Londen gaan volgen waar ze woont.
Zo rond half 2 vertrek ik vanuit het park op de fiets naar de massageschool. Onderweg koop ik een boterhammetje, wat drinken en een yoghurtje. Het is een helse rit in de brandende zon. En op gegeven moment zit ik op soort van Thaise A2 en vraag ik me zeeeeer sterk af of hier überhaupt wel fietsers mogen komen (heb hele route geen enkele gezien, alleen eentje in een zijstraat). Een paar keer hoor ik toeteren om me heen, maar ik weet totaal niet of dit op mij gericht is. Dus doe ik maar gewoon of ik niks doorheb en blijf ik strak vooruit kijken en fietsen haha. Eenmaal bij de school krijg ik een kleine rondleiding. Ook kan ik nog wat vragen stellen en mag ik het leerboek even inzien. Ziet er erg leuk goed en schoon uit allemaal! Daarna ga ik weer op m'n fietsje terug maar het hostel. Onderweg nog even flink wat geld gepind en terug naar hostel gefietst. En toen had ik er al dik 15,5 km op zitten. Klinkt echt niet veel besef ik me nu. Maar het was me het fietstochtje wel hoor. En de wegen zijn hier echt heel slecht en mega druk enzo. Als ik bijna terug ben kom ik twee kledingwinkeltjes tegen. Eentje heeft super leuke kleertjes. Maar serieus, ik kom nergens in!!!! Oh my god! Hahaha. Alles is me te krap en klein. En dan dacht ik nog wel dat ik zo goed was aant bewegen/sporten/eten deze vakantie haha.
Bij het volgende winkeltje verkopen ze allemaal van die goedkoop uitziende jurkjes zeg maar. Maar ergens tussen alles in zie ik Thaise massagebroeken hangen. En echt niet duur!! Dus uiteindelijk koop ik twee broeken en twee bijpassende shirts. Super leuk!!!!
Toen ik terug @ hostel was nog ff met julia geappt en die zei dat ze naar food stands hier in de buurt ging. Dus konden we treffen. Daarna zei ze dat plannen waren gewijzigd en dat ze naar de nightbazaar ging. Dus ik op de fiets naar nightbazaar.... Weer zo'n 3 km ofzo. Met googlemaps. Eenmaal daar even geappt waar ze was. Geen reactie. Dus ik daar maar wat rondgelopen en wachten. Maar die markt is mega mega mega druk enzo. half uur gewacht en wat rondgelopen en inmiddels was het half 9 en had ik super honger. Maar ik hoorde maar niks. Terwijl Maria ook wilde afspreken met me. Maar die zou kijken wat ze deed met haar vrienden (wilde misschien in haar deel van de stad blijven). Dus uiteindelijk Julia geappt dat ik niks hoorde en dat ik niet wist of wachten nog zin had. Toen naar Maria geappt dat ik anders naar haar kwam (voor beide meiden was t namelijk toevallig laatste avond). Maar dat was nog es meer dan 5 km fietsen (want haar adres was weer aan de hele andere kant van stad).
Maarja, ik dacht: boeien! Let's do it. En toen ik op weg was, viel m'n tel uit (batterij op), verdwaalde ik in het donker en reed ik als spookrijder op wegen waar ik niet mocht rijden (omdat ik dus de weg kwijt was). Ik kreeg ineens een enorm baalgevoel. Tja ook dat is a part of alleen reizen. Dus dan maar plan b: mensen de weg vragen. Per ongeluk vroeg ik ook nog de weg aan een stel chinezen... Haha oeps, die zag ik dus voor Thai aan. Omdat t hostel zo afgelegen ligt konden mensen me alleen maar een richting uitwijzen. Dus na verschillende keren vragen, herkende ik op gegeven moment een bepaalde weg en dacht ik wel te weten hoe ik vanuit hier zo ongeveer bij hostel kwam. En dit Kerr liet m'n oriëntatievermogen me eens een Kerr niet in de steek haha.
Eenmaal @ hostel voelde ik me niet echt mega happy (zacht uitgedrukt haha). Ik at de boterhammen op die ik inmiddels @ 7eleven had gekocht (was inmiddels half 10) en Appte nog wat met Maria. Zij was inmiddels toch met vrienden naar nightbazaar (waar ik dus net vandaan kwam) dus baalde ik nog beetje extra erg haha. Ik was kapot en ging naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 33974

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: