Dinsdag 6 december: Lesdag twee - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu Dinsdag 6 december: Lesdag twee - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

Dinsdag 6 december: Lesdag twee

Blijf op de hoogte en volg Lobke

06 December 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag tweede Lesdag gehad! Was weer heel leuk!
Toen we aankwamen onze uniformpjes weer aandoen. Weer lekker fris en schoon gewassen. Een andere dan gisteren. Bruine broek en lichtblauw shirtje.
Daarna moesten we naar de lecture room. Daar kregen we een soort van college in een video over de achtergrond van Thaise massage. Daarna naar het klaslokaal (praktijklokaal) en begon de les. Eerst weer de vier gebeden. Ja ja, de laatste had ze op papier bij zich haha. Toen gingen we stretchen en daarna 3 minuten mediteren. Zo start de dag altijd. Toen we een tijd bezig waren kwam t schoolhoofd binnen en gaf ons een blaadje. Daarop stond dat we van het vegetarisch restaurant groene curry kregen ter ere van de verjaardag gisteren van de koning. Haha wel grappig dat ze dat dan dag later doen. Dus in de pauze groene curry gegeten in school. Daarna toch nog naar overkant gelopen (serieus, die stoppen niet. Zelfs in blaadje van school stond, de auto's stoppen niet. Je moet dus rennend de straat oversteken). Is echt soort van A2.
Daar kocht ik nog soort van gebakje: soort deegding met kokos in. Watermeloen en wortelsapje.
Om 1 uur begonnen we weer en vroeg de lerares mij om stretchoefening te verzinnen. Haha. Wist niet zo heel snel wat. Dus eerst zei ruby iets. Daarna deed ik stretchoefening voor armen wat Luke en ook voorafgaand aan de gewichtjes doen;)
Ik sprak met docente over dat ik t toch wel erg veel vond allemaal en moeilijk te onthouden. Ze zei dat ze het gord vond gaan omdat ik het zonder boek probeerde en niet in paniek raakte. Tis ook steeds leuker maar zeeeeerreer vermoeiend!!!! In busje terug val ik steeds bijna in slaap.
Na de bananenbreak om kwart voor drie moesten we de achterzijde masseren wat we geleerd hadden. Docente zei dat hier in principe 22 minuten voor staat. En guess what: PRECIES 22 minuten!!!! Lerares was super trots en ik ook wel. En ondanks dat t me nu eigenlijk totaal niet om Tijd gaat, merk ik dat ik er wel echt steeds meer plezier in begin te krijgen. Haha. Ruby viel tijdens mijn massage in slaap haha schattig.
Toen dagje voorbij was werden we weer afgezet. Ik kocht teenslippers (mis ik hier echt: schoenen uit, schoenen aan, uit en weer aan en) ging ik wat eten (zo'n zin in friet. at er tempura bij) en daarna voor een massage. Massage was echt lekker (oliemassage) maar m'n gezicht en hoofd werden niet onder handen genomen. Wel echt jammer eigenlijk.
Daarna naar guesthouse. Douchen en naar bed en nog ff studieboek ingedoken en wat geappt en gebeld.

Xxxx

  • 07 December 2016 - 13:13

    Jérôme Gijselaers:

    Ha Lobke!

    Zo te lezen heb je het weer goed naar je zin, fijn om te lezen. Hopelijk kan ik gauw van je geleerde kunsten gebruik maken als je terug bent ;-)

    Geniet ervan en oefen ze daar!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 33965

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: