Woensdag 7 december: Lesdag drie - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu Woensdag 7 december: Lesdag drie - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 december: Lesdag drie

Blijf op de hoogte en volg Lobke

07 December 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag begon t dagje weer zoals gewoonlijk. Omkleden, bidden, yoga stretching en mediteren. Daarna oefenden we buik en benen. Rug, armen en benen vind ik uiteindelijk het lastigste. Allemaal energielijnen. Drie binnen, drie buiten in zowel onderbeen en bovenbeen. En datzelfde voor armen. Hoofd, gezicht, buik, handen en voeten vind ik het makkelijkste.
Tijdens de lunch heb ik broodje Subway gegeten. Echt erg maar had daar zo'n zin in he!! Haha. Wel gewoon echt ram Europese prijzen.... Niet normaal. 219 baht voor een broodje!!!!!
Daarna kocht ik nog een rode bietensapje op de markt en wat ananas. Na het eten ben ik ff gaan slapen. Was kapot bad afgelopen nacht maar 6 uurtjes geslapen. Aan het einde van de Lesdag moesten we weer pressure check doen bij de docente. Zij zegt willekeurig een lijn/lichaamsdeel. En wij moeten het op haar showen. Soort van klein praktijktoetsje dus.
Toen de dag klaar was reden we naar huis en ging ik eten bij dat garage restaurantje waar ik al twee keer eerder was geweest. Helaas geen padthai:( dus nam ik garnalen met groente. Ze vroegen of ik er wat rijst bij wilde. Ik zei een klein beetje. Maar ik denk dat ze op hadden gevat dat ik geen rijst wilde haha. Achja. Groente met garnalen is ook prima. Ondertussen leerde ik alvast wat, want morgen hebben we schriftelijk examen. Tijdens het eten kwam de kater van t restaurantje gezellig bij me aan tafel zitten. Bij gebrek aan de drie lieverds Diesel, Gijs en Klaas is deze ook wel leuk gezelschap. Terug thuis even lekker gedouched en weer gaan leren. Moeten 14 punten aan voorzijde kennen waar je niet of voorzichtig moet masseren. En 8 punten aan achterzijde van lichaam. Nadat ik ze kende heb ik nog even gefacetimed met video met lukie. Toch veel leuker dan alleen maar bellen:)
En vroeg gaan slapen. Morgen weer vroeg eruit en fris en fruitig voor examen.
Wat trouwens grappig is. Ze zijn hier echt van de orde, de netheid en de stiptheid. Als de docente 'roept' besutiful pillow!!! Dan liggen de kussens niet netjes, en moeten we ze allemaal netjes naast en op elkaar leggen haha. En als de dag voorbij is krijgen alle kussentjes nieuwe slopen en moeten we het leren matje/matrasje en de andere leren platte kussens schoonmaken met poetsspul haha.
Het was een leuk dagje ven Luke bereid je maar vast voor op mijn massageprooi zijn de komende tijd;)

Xxxx

  • 12 December 2016 - 12:40

    Bionda:

    Dat zal Luke vast heel erg vinden. Ik denk dat Erik ook wel eens zijn plek in wil nemen hoor hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 33854

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: