Zaterdag 17 december: Voetreflexologie dag 1 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu Zaterdag 17 december: Voetreflexologie dag 1 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lobke - WaarBenJij.nu

Zaterdag 17 december: Voetreflexologie dag 1

Blijf op de hoogte en volg Lobke

17 December 2016 | Thailand, Chiang Mai

Om 10 voor 7 werd ik al wakker. Om kwart voor 8 was ik al bijna bij m'n pick-up point. En toen kwam ik erachter dat ik m'n yoghurtjes was vergeten. Teruggaan durfde ik niet ivm de tijd. Dus at ik maar de helft van m'n zuurdesembrood op haha. Eenmaal @ school had ik gelukkig nog tijd om naar de 7eleven te gaan. 2 Yoghurtjes en noten gekocht. Voordat de les begon at ik nog snel de yoghurtjes op en deed ik de gevangenis kleren weer aan hahaha.
De les was super leuk en toch wel wat makkelijker te leren dan Thaise massage. We leerden footwrapping (hoe je de voet precies in moet pakken in een handdoek om hem warm te houden), hoe je de voet moet schoonmaken/scrubben, de warming-up techniek en de daadwerkelijke voetreflex punten die we met een houten stokje moesten behandelen. Echt interessant!!!!
Middageten werd een halve haan, groenten, het modder/planten sapje en rode bietensapje. De tweede helft van de dag kreeg ik echt hoofdpijn. Blijkbaar had dit te maken met de voetreflexologie (?) en moest ik veel drinken zei de docente. Het leuke is dat ik weer bijna privéles heb. Nog een andere mevrouw.
Na de schooldag haalde ik m'n was op (3kg was het) lekker schoon;) en ging ik wat eten bij Clay café. Op de weg ernaartoe wilde ik twee donuts kopen maar had ik m'n beurs in guesthouse laten liggen. Grrr weer terug dus.
Na het eten bij Clay ging ik terug maar guesthouse. Lekker douchen en relaxavondje. Morgen voor de laatste keer vroeg op;)
Morgen kaatste opleidingsdagje en weer een schriftelijk examen!

  • 17 December 2016 - 14:51

    Bionda:

    Geniet er nog even van! Dat footwrappen is denk ik wel iets voor mij haha. Ik heb altijd koude voeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 33960

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 23 December 2016

Thailand 2

04 April 2016 - 03 Mei 2016

Backpacken in Thailand

17 Augustus 2008 - 01 September 2008

vrijwilligerswerk in Oeganda

Landen bezocht: